22.01.2018 |

Пробив с напълно непознат бранд у нас – споделеният опит на Константин Ников

Константин Ников, собственик на ЛуксиПро ООД, ексклузивен дистрибутор на продуктите за нокти Luxio, Options, Play Gel, Pro-Formance, за България Автор снимка: Luxio

Как се развива един напълно непознат бранд на българския пазар за маникюр и педикюр?

Пред какви трудности се изправя и кои са благоприятните фактори? 

Точно това си поставихме за цел да проследим преди 1 година. Спряхме се на продуктите за нокти на канадския бранд Akzentz Professional.

Ето какво сподели с нас, година след навлизането си на пазара, Константин Ников, собственик на ЛуксиПро ООД, ексклузивен дистрибутор на продуктите за нокти Luxio, Options, Play Gel, Pro-Formance, за България.

Една година Luxio на българския пазар – какво Ви кара да се чувствате удовлетворени?
Доволните клиенти са най-голямото удоволетворение за нас! А те се увеличават постоянно.

Изграждаме отношения на доверие с всички. Стараем се да помагаме на маникюристите с консултации, нови продукти и обучение, за да може те да развиват своите услуги и съответно, своя бизнес.

Съвместната ни цел е да приближим нивото на индустрията за нокти в България до това на несъмнените лидери Русия и Украйна. Амбициозна задача, но смятам, че е по силите ни, особено след едногодишния ни опит на пазара.

Има много маникюристи, които искат да пробват нещо ново, да изненадват постоянно своите клиенти и да станат по-добри в професията си. Затова и Luxio, и другите продукти на Akzentz са обречени на успех тук.

Колко общо са салоните, в които се работи с геловете?
Вече работим с над 90 салона. Това, което ме радва е, че все по-често ни търсят сами.

Наши клиенти ни препоръчват на свои колеги, клиентки влизат в салони и питат дали работят с Luxio. Няма по-добра реклама за който и да е продукт!

В кои градове вече присъства брандът?
Към момента имаме клиенти в около 20 града в страната: Асеновград, Банско, Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Враца, Добрич, Кюстендил, Пловдив, Поморие, Попово, Разград, св. Влас, Сливен, София, Стара Загора, Челопеч и Чепеларе.

 

 

 

 

 

 

 

 

Какви са отзивите на маникюристите?
Постоянно получаваме положителни отзиви за нашите продукти:

"Продуктите ви определено ме спечелиха! Вече 17 дни съм с гела на ръцете си и няма забележка. Клиентките, на които го слагах, също много го харесаха, а за свалянето - пада идеално без изобщо да се засяга нокътя."

"Здравейте, много съм доволна от Луксио. Исках да попитам дали има салон в гр. Банско, който да работи с този продукт."

"Да ...много съм доволна, ... искам да задържа базата или трябва да ви я върна ... ще ми кажете как става плащането ... а другия месец ще направя поръчка."

Това ни вдъхновява да продължаваме да работим за развитието на българския нейл бизнеса.

Кое е основното препятствие, с което Ви посрещна пазарът у нас при позиционирането на бранда?
Освен фактът, че Luxio беше напълно непозната марка в България, основното препятствие беше цената. Затова нашият фокус от самото начало беше продуктите ни да попаднат в ръцете на професионалисти, които да оценят качеството и икономичността им. След като това се случи, въпросите по цената започнаха да отпадат.

При правилно използване, Luxio е много икономичен и дори позволява на маникюристите да вдигнат цените на услугите си.

Един показателен цитат от наша клиентка:

"Доста време го мислих признавам си. Първо цената ме спираше, докато не седнах да сметна колко съм дала за това, което имам. Оказа се същото."

Имаме клиентка от малък град, където един маникюр струва 15 лв. След като пробва и започна да работи с Луксио, продаде всички лакове, които имаше. С парите си допълни палитрата от нашите продукти.

Обучения за напреднали маникюристи на Luxio

 

Започнахте да предлагате и обучение за напреднали маникюристи – кажете повече за тях?
От началото на юни към екипа ни се присъедини Наталия Пирогова. Тя дойде от Украйна и освен, че прави перфектни маникюри с Luxio, води обучение за повишаване на квалификацията на опитни маникюристи.

Обучението, което предлагаме е базирано на Украинската школа. То представя един по-различен подход на работа, който осигурява идеален резултат. Определено ще развиваме това направление, тъй като има какво да предложим на професионалистите от България.

Също така си сътрудничим плътно с нашия представител за Югозападна БългарияКостадина Корчева, за представянето на Луксио в различни градове.

Експериментирахте с различни промоционални подходи. Кой от тях се оказа най-успешен?
Социалните мрежи остават основното средство за информиране и общуване с нашите клиенти. За щастие, маникюристите са много активни там. Това ни позволява да реагираме оперативно на всеки един въпрос. Дори и да е зададен в малките часове на деня.

Използването на известни лица се оказа успешен ход за нас. Чрез тях достигнахме широка аудитория, върху която те оказват влияние, по един или друг начин. Имахме изключително много запитвания и продажби, като следствие от постовете в Instagram и Facebook.

Вашите гелове, които са без лакови съставки, се очертават като единствена алтернатива за потребителите с алергии и непоносимост към гел-лаковете. Имате ли обратна връзка от клиенти?
Имаме много случаи на маникюристи или клиенти, които решават проблемите си с алергии към лакове, след като преминат на Luxio.

"Здравейте, преди време Ви бях писала, че направих алергия към гел лаковете. С голяма радост искам да споделя, че пробвах геловете Луксио и вече трети ден нямам никакви оплаквания!"

Не знам дали сме единствената алтернатива, но определено знам, че всеки един козметичен продукт произведен в Канада, като продуктите на Akzentz, е максимално безвреден, както за професионалиста, така и за клиента. Законите в Канада са "безпощадни" в това отношение!

Кои са 3-те бестселъра от портфолиото продукти на Akzentz в България?
Базата, Top Gloss и Shine On top са наистина уникални продукти и безспорни бестселъри. 3-те най-популярни цвята от палитрата на Luxio са Serenity, Pure и Blush. Последните 2 месеца има "бум" на търсенето на течността Prep&Wipe, която е 2 в 1 – за подготовка на нокътя и за премахване на лепкавия слой.

От 15 септември 2016 г. коригирахте и ценовата си политика – в какво се изразяват промените?
Основната промяна в ценовата ни политика беще намаляване на продуктите, които клиентите ни получаваха като подарък при покупката на съответните пакети. Цените на самите пакетите останаха непроменени. 

Новите 6 цвята Luxio за есен-зима 2017 вече са по салоните. Какво е характерното за тази палитра?
Цветовете от новата колекция гелове са внимателно подбрани от канадските спецалисти в Akzentz и отразяват сезонните тенденции. Характерно за палитрата е, че цветовете са много стилни и изискани. Например "черното" е по-скоро тъмен графит, а сивото е с тъмен и благороден оттенък. Маслинено зеленото (каки) е уникален цвят, който практически няма аналог. Синьото е много наситено, а розовият и телесният са съвършено нови нюанси от съществуващите до сега.

Luxio ще присъства на изложението Арена на красотата. Какви изненади подготвяте за маникюристите? Луксио България отбелязва 1 година на пазара и по този повод, за Арена на Красотата сме приготвили подаръци и нови продукти за нашите клиенти. 

Ще предложим лимитирани серии на геловете ни по 5 мл – комплекти Luxio Try-me kit и Luxio колекция есен/зима Try-me kit. Също така, на Арена ще представим и хром-пудрата на Akzentz - Gel Play Pearlescent Powder, с 6 различни цвята, които изглеждат много ефектно.

Разширявате присъствието си и към румънския пазар. Освен, че е с по-голям потенциал като клиентска маса, има ли други предимства в сравнение с България?
Румънският пазар наистина има голям потенциал, но има и своите особености. Моите наблюдения до сега са, че развитието на нейл индустрята там изостава с поне 5-6 години от това в България. Особено по отношение на интерес към нови продукти и технологии, и сезонни теденции.

Нивото на професионализъм е доста ниско. Друга особеност е, че маникюристите нямат глас в избора на материала, с който се работи в даден салон – това е решение на собственика. Подходът ни към този пазар за нас ще бъде по-различен.

Още по темата Още по темата

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

13.11.2017

Дизайнерът и носител на „Златна Игла“ Христина Ангелова представи пред отбрана аудитория последните си

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

26.04.2017

Наскоро в София отвори врати нов естетичен център, който предлага цялостно естетично преобразяване, за кратко

Още от категорията Още от категорията

Премиум грижата за коса Innovatis Hair вече и в салоните в България

Премиум грижата за коса Innovatis Hair вече и в салоните в България

12.04.2017

Иновациите са умение да изпреварваш времето – един от най-ценните ресурси за всички нас. Ето защо, нови

Антъни Уитакър: Бизнесът е отражение на човека, който го притежава, клиентелата също!

Антъни Уитакър: Бизнесът е отражение на човека, който го притежава, клиентелата също!

03.04.2017

За него самият Видал Сасуун казва, че е "международно признат и уважаван като един от най-талантливите съвременни

Добави коментар

    Напиши коментар
Име и Фамилия
E-mail
(Няма да се публикува)
Правила за публикуване на коментари

Коментари

Търсене в Новини Търсене в Новини


Разширено търсене

Архив Архив


Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Поставянето на връзки към материалите във VIZZIA.bg е свободно.

Разрешаваме на други сайтове да публикуват материали от портала, ако ползват първите 500 знака, които можете да вземате автоматично чрез RSS, като за целия текст препращате читателите към уеб адреса на статията на нашия сайт.

© 2018, ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД Всички права запазени.
VIZZIA.bg е разработен от ABC Design & Communication