23.04.2018 |

Козметичните марки Decléor и Carita вече са собственост на L’Oréal

Деклеор и Карита вече са собственост на Л`Ореал срещу 230 милиона евро Автор снимка: VIZZIA.bg

Японската група Шишейдо (Shiseido) продава двете марки за близо 230 милиона евро.

Л'Ореал и Шишейдо са финализирали договорите за придобиването от Л'Ореал на Деклеор и Карита. Двете компании водеха преговори от октомври 2013 г. Сделката ще влезе в сила след формалното одобрение на регулаторните органи.

Деклеор и Карита са брандове, чиято сила попада извън фокуса на Шишейдо - професионалната грижа за коса. Освен това, двата козметични бизнеса развиват пазара на продукти за грижа за кожата основно в Европа и не толкова в Азия.

От Шишейдо възнамеряват да се концентрират в своя бизнес с професионални продукти за коса. Те ще се фокусират върху развитието на Shiseido Professional, чийто сегмент отбелязва значителен ръст в Азия, и Joico, чийто бизнес се разширява в САЩ и в Европа.

От Шишейдо обявяват, че са предприели значителни действия в следването на стратегия, основаваща се на “селекция и концентрация”, като целта им е да направят силните си бизнес области по-силни и да разширят по-развитите си пазари, реализирайки по-високи печалби от по-печелившите си бизнеси.

По отношение на пазарите, компанията ще засили развитието на бизнеса си в Азия, където пазарът на професионална грижа за косата расте с бързи темпове. За Shiseido Group професионалната дивизия е ключов бизнес, след козметиката, и неговата цел е да завладее лидерската позиция в професионалната индустрия в Азия.

За да обяснят решението си за продажба, от Шишейдо заявяват:

“Деклеор и Карита дадоха своя принос към засилване на присъствието и повишаване на престижа и имиджа на Shiseido Group. Ние решихме да продадем двете марки докато предприемаме значителни усилия в следването на стратегия, основаваща се на селекция и концентрация на бизнеса и вярваме, че това е най-добрият избор, както за нашата компания, така и за двете марки.”

Шишейдо придобиха Карита през 1986 г. и Деклеор през 2000 г. Парижката марка, създадена през 1946 г. от сестрите Карита, понастоящем е представена в 56 страни, докато Деклеор се продава в 80 държави.

100 милиона евро са приходите, реализирани от двата бизнеса през 2012 г., съгласно прес-съобщението разпространено от Шишейдо в петък, 20 февруари 2014г.

Още по темата Още по темата

Есенцията на фризьорското изкуство за пролет-лято 2017

Есенцията на фризьорското изкуство за пролет-лято 2017

20.02.2017

"Essentiel" е водещата тема за пролетта и лятото в предложенията на френската висша мода във фризьорството. Творческият

Над 20 марки с дебют на Арена на красотата

Над 20 марки с дебют на Арена на красотата

03.10.2016

Arena of Beauty Professional и тази година събира на едно място последните новости в грижата за красотата и здравето. 37-то

Още от категорията Още от категорията

Essentiel Color

Essentiel Color

20.02.2017

Essentiel Color - Фризьорски интерпретации за фотосесии от творческия екип на Haute Coiffure Française, изградени около цвета.

Essentiel Avant-Garde - авангардни прически от Haute Coiffure Française

Essentiel Avant-Garde - авангардни прически от Haute Coiffure Française

20.02.2017

Essentiel Avant-Garde - Един фризьор, едно творение. Авангардни прически създадени от творческия екип на Haute Coiffure Française: Софи

Добави коментар

    Напиши коментар
Име и Фамилия
E-mail
(Няма да се публикува)
Правила за публикуване на коментари

Коментари

Търсене в Новини Търсене в Новини


Разширено търсене

Архив Архив


Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Поставянето на връзки към материалите във VIZZIA.bg е свободно.

Разрешаваме на други сайтове да публикуват материали от портала, ако ползват първите 500 знака, които можете да вземате автоматично чрез RSS, като за целия текст препращате читателите към уеб адреса на статията на нашия сайт.

© 2018, ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД Всички права запазени.
VIZZIA.bg е разработен от ABC Design & Communication