19.11.2017 |

Константин Ников: Луксио е 100% гел и има над 130 цвята в палитрата си!

Константин Ников e собственик на Луксипро ООД, ексклузивен дистрибутор на продуктите за нокти на канадския бранд Akzentz Professional за България Автор снимка: Личен архив на Константин Ников

Кариерата му започва като медиен специалист в агенции като Ogilvy и JWT у нас. След 1998 г. продължава да работи в тази сфера в Киев, за международни вериги като Interpublic и OMD. 

Последните 3 години фокусът му е върху управлението и развитието на 4 специализирани медийни компании в един от най-големите рекламни холдинги в Украйна.

Константин Ников e собственик на ЛуксиПро ООД, ексклузивен дистрибутор на продуктите за нокти на канадския бранд Akzentz Professional (Luxio, Options, Play Gel, Pro-Formance) за България. 

След 20 години медийна кариера какво Ви провокира да се захванете с търговия?

Желанието ми да създам собствен бизнес беше много голямо. Имам огромен опит в управление и развитие на успешни компании. Изграждал съм ефективни екипи, знанията ми в маркетинговата сфера не са малки. И точно това направи решението да работя с продуктите на Akzentz Professional много лесно и логично за мен. 

Защо точно с продукти за нокти и с тази марка?

В днешния свят на тотално пренасищане на едни и същи продукти с различни названия, произведени на едно и също място, шансът да работиш с наистина супер качествен бранд изниква много рядко. Затова, когато се появи такава възможност за мен, не се колебах дълго.

С какво Ви привлече българския пазар?

Българският пазар ми е интересен по няколко причини. Първо - красотата и грижата за външния вид е характерна черта на българските жени, а те ще оценят по достойнство Luxio. Второ в България има доста по-стабилен бизнес климат от Украйна. И трето да не забравяме, че съм българин и имам желание да направя нещо хубаво в родната си страна.

Какви са наблюденията Ви за времето, откакто стартирахте?

Работим вече пети месец в България и определено виждаме много адекватно приемане на нашите продукти от салоните. Първоначалният скептицизъм, че това е поредния продукт, направен в Китай и отношение от рода на „ние-вече-си-имаме-каквото-ни-трябва” се сменя бързо на „Вашите продукти са уникални, искам да работя само с тях!” Имаме клиенти, които отдавна чакат Luxio на пазара. Те следят активно в интернет едни от най-развитите нейл индустрии - Русия и Украйна. Там продуктите на Akzentz са сред най-популярните.

За по-малко от 2 години Luxio се налага като предпочитана марка в Украйна. На какво се дължи това?

Една от причините е, че индустрията за красота в Украйна е много развита. Там постоянно се търси нещо ново и по-добро. А именно това предлагат нашите продукти! Има много развити школи за обучение и повишаване квалификацията на маникюристи. На руски език, вместо маникюрист използват думата „мастер”. Според мен това е така, защото там майсторството в тази професия е издигнато в култ. Ние си сътрудничим тясно с школата на Юлия Стадник. Тя направи първото представяне на Luxio в България, на Арена на красотата, през октомври. Имаме маникюристи, които вече посетиха нейни курсове в Киев. Планираме да правим подобни обучения и в България.

Кои са основните конкурентни предимства на Luxio? 

Ще започна с това, че Luxio е 100% гел. Не е гел-лак. Отсъствието на лакови съставки го прави по-различен. Не изтощава ноктите и те остават в идеално състояние при постоянно използване на гела. Всички продукти на Akzentz са 100% хипоалергенни. Създадени са по патентована формула 3 FREE - не съдържат дибутилфталат, толуол, формалдехид, които са канцерогенни. LUXIO не засъхва и не се сгъстява, използват се 100% от материала. Затова е и много изгоден. С един флакон може да се направят до 70 процедури! Гелът държи безупречен блясък и дори след 2 седмици носене изглежда като току що нанесен.

Защо маникюристите биха предпочели Luxio?

Представете си маникюрист, който по 7-8 часа всеки ден работи с лак или гел-лак. Спомнете си и тежката миризма, която обикновено ви блъска в носа, когато влезете в салон за красота. Luxio минимизира рисковете за здравето на професионалните маникюристи. Това не е никак маловажно. Гелът Luxio е много изгоден при активно използване. Палитрата му и блясъкът ще удоволетворят желанията на всеки един клиент. Да предлагат най-доброто на клиентите си и те самите да се развиват в професията си - това са две основни предпоставки за добър бизнес.

Подчертавате, че продуктите се произвеждат в Канада - това гаранция за качество ли е?

Производството на козметични продукти в Канада е много добре урегулирано. Health Canada е държавният орган, който следи за състава на козметичните продукти. На канадските производители е забранено със закон да продават козметични продукти, които съдържат съставки, опасни за здравето на хората.

Какво от портфолиото на Akzentz предлагате в България? 

В момента предлагаме почти пълната палитра на Luxio Soak Off гелове. Тя включва повече от 130 цвята и те се увеличават с всяка нова сезонна колекция. Всички цветове се смесват идеално един с друг. Това дава големи възможности на маникюристите. Предлагаме още гел-боички Options Soak Off (още 130 допълнителни цвята) и гелове за 3D декорация Play Gel. И естествено базови продукти, като течности за обезмасляване и дехидратиране на ноктите, разтвор за сваляне на гел покритието, LED лампи и пили. Абсолютно всички продукти са много качествени и ние препоръчваме, по възможност, да се работи в цялата система на Luxio. Ще тестваме и продукта на Akzentz за ноктопластика - Pro-Formance.

Наскоро лансирахте и колекция пролет-лято 2016. Какво ново в актуалните цветове за топлите сезони?

Новата пролетна колекция на Luxio включва 6 плътни, наситени и ярки цвята, които хармонират с последните модни тенденции. Има 2 неонови Crush и Delightful, много ярки и предизвикателни. Пастеленият Proposal е дискретен и свеж едновременно. Attraction и Engagement подчертават характера и идвидуалността на тези, които ще ги предпочетат. Трудно е да се опишат с думи, най-добре е да се пробват.

Кои са предпочитаните от Вас канали за комуникация с клиенти и потребители?

Фейсбук и Инстаграм са основните ни канали за комуникация. От средата на март към тях ще добавим и пъноценен сайт, който се разработва в момента. Сътрудничество с водещи цифрови платформи за красота като VIZZIA.BG и популярни fashion и beauty блогъри също са важни за нас. Не изключвам и потенциално сътрудничество с традиционни медии, като списания за мода и красота, но това ще е на един следващ етап. 

В кои комуникационни канали виждате потенциал и бихте ги развивали повече?

Като човек, който 20 години се е занимавал с медийна реклама съм запознат с ефективността и това какви задачи решава всеки канал за комуникация. Следя тенденциите на потребление на всяка една медия. Мобилните, цифрови канали са най интересни за мен в момента. Те са най-гъвкави, работят в реално време и достигат ефективно нашите потенциални клиенти. 80% от аудиторията ни във Фейсбук общува с нас чрез мобилно устройство, било то смартфон или таблет. Определено сме заинтересовани от развитето на fashion и beauty „журналистиката” в цифровото пространство и ще работим в тази насока. 

Още по темата Още по темата

Премиум грижата за коса Innovatis Hair вече и в салоните в България

Премиум грижата за коса Innovatis Hair вече и в салоните в България

12.04.2017

Иновациите са умение да изпреварваш времето – един от най-ценните ресурси за всички нас. Ето защо, нови

Антъни Уитакър: Бизнесът е отражение на човека, който го притежава, клиентелата също!

Антъни Уитакър: Бизнесът е отражение на човека, който го притежава, клиентелата също!

03.04.2017

За него самият Видал Сасуун казва, че е "международно признат и уважаван като един от най-талантливите съвременни

Още от категорията Още от категорията

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

13.11.2017

Дизайнерът и носител на „Златна Игла“ Христина Ангелова представи пред отбрана аудитория последните си

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

26.04.2017

Наскоро в София отвори врати нов естетичен център, който предлага цялостно естетично преобразяване, за кратко

Добави коментар

    Напиши коментар
Име и Фамилия
E-mail
(Няма да се публикува)
Правила за публикуване на коментари

Коментари

Търсене в Новини Търсене в Новини


Разширено търсене

Архив Архив


Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Поставянето на връзки към материалите във VIZZIA.bg е свободно.

Разрешаваме на други сайтове да публикуват материали от портала, ако ползват първите 500 знака, които можете да вземате автоматично чрез RSS, като за целия текст препращате читателите към уеб адреса на статията на нашия сайт.

© 2017, ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД Всички права запазени.
VIZZIA.bg е разработен от ABC Design & Communication