13.12.2017 |

Димитър Цонев: Всички имаме обща кауза – да спечелим сърцето на клиентите, а те са онлайн!

Димитър Цонев, дигитален стратег и PR на Стар Нейлз - България e модераторът на дискусията на Уеб ВИЗИЯ 2016 Автор снимка: Личен архив на Димитър Цонев

Димитър Цонев e модераторът на дискусията на Уеб ВИЗИЯ 2016: Бариери, предразсъдъци и възможности при прилагане на похватите на дигиталния маркетинг. 

Димитър е част от козметичната индустрия. Вече над 2 години той е дигитален стратег и PR на Стар Нейлз – България.

Обича да експериментира с нови неща и нови канали за общуване, и да ги въвлича в полза на бизнеса.

Не намира граница между дигиталния свят и „реалния“ и това прави мечтите му по-дръзки.

Какво Ви мотивира да приемете нашата покана за модератор на дискусията?
Много се зарадвах още когато първо научих, че организирате Уеб ВИЗИЯ. В ежедневната ми работа непрекъснато срещам затруднения, които трябва да преборя и ми хрумват идеи, които да реализирам. Понякога се чувствам неуверен - сякаш работим изолирано, без да има къде и как да споделяме и обменяме информация. Това ми липсва. Затова бях убеден, че трябва задължително да присъствам. Поканата да бъда модератор дойде след това и беше предложение, което не можех да откажа. Това е възможност да чуя мненията както на панелистите, така и на аудиторията, заедно да извлечем най-добрите практики и да оборим най-упоритите клишета.

Какво очаквате от Уеб ВИЗИЯ 2016 и от дискусията в частност?
Очаквам най-накрая да се съберем и да се запознаем всички, които поотделно опитваме да налагаме някакви стандарти и правила, да развиваме и популяризираме марки в индустрията. Очаквам след като се запознаем, заедно да продължим напред и да разбием на пух и прах клишетата. Да приемем дигиталния маркетинг не като нещо ново, на което не можем да имаме доверие, а на част от общия маркетингов микс. Всички сме направили вече първите крачки, но смятам, че след дискусията ще сме по-уверени в общия път напред. Ние всички имаме обща кауза - да спечелим сърцето на клиентите, а те са онлайн.

Кажете 3 думи за бъдещето на дигиталния маркетинг в контекста на красотата.
Очаквам да промени фундаментално начина за правене на бизнес в сектора. Това вече се случи в модната индустрия, няма как да изпусне и индустрията за красота. Имаме добрите практики, но имаме и най-силното оръжие - красотата, за да диктуваме новите правила. Предлагам да започнем още от Уеб ВИЗИЯ!

Какви са основните предразсъдъци и бариери пред бизнеса за красота, за да експлоатира той пълноценно онлайн каналите за комуникация?
Най-най-най-големият проблем е страхът от провал. След това се нарежда недоброто разбиране на средата и ползите, които може тя да генерира (и тези ползи не са задължително финансови, но ясно измерими въпреки това). Наблюдавам и немалка степен на пренебрежение - виждаш ли, ние сме професионалистите, какво да им обясняваме на лаиците. Надявам се да разнищим всичко това и да разрушим митовете по време на Уеб ВИЗИЯ.

Как преценявате сътрудничеството си с блогъри? Посрещат ли те очакванията на бизнеса за красота?
Стар Нейлз - България от 2 години си сътрудничи с блогъри и поддържа контакти с няколко нишови автори. Първоначално сътрудничеството беше кампанийно, сега е част от една по-мащабна стратегия. Вижте, това трябва да е преди всичко диалог и поддържане на отлични взаимоотношения. Когато ние знаем какво предлагаме и споделяме с блогърите това, както и какви са нашите очаквания, тази откритост ни гарантира, че накрая няма да има разочаровани. Аз самият съм блогър, макар и не в тази ниша, и това ми помага да знам докъде можем да стигнем в исканията и очакванията си, и какво бихме получили. Но най-важни са контактите и диалогът - честният и открит непрекъснат диалог

 

Екипът на VIZZIA.bg сърдечно благодари на Димитър Цонев, дигитален стратег и PR на Стар Нейлз – България за ангажимента му към първия семинар за дигитален маркетинг на индустрията за красота в България! 

Уеб ВИЗИЯ 2016 е за маркетинг, PR и бранд мениджъри, специалисти по социални медии, копирайтъри, организатори на събития, бюти блогъри и за всички други, ангажирани с развитието на дигиталния маркетинг на марките за красота. 

Вижте още интервютата с панелистите в дискусията на Уеб ВИЗИЯ 2016 Събина Панайотова и Адриана Василева

Следете и фейсбук страницата на Уеб ВИЗИЯ 2016

Още по темата Още по темата

Антъни Уитакър: Бизнесът е отражение на човека, който го притежава, клиентелата също!

Антъни Уитакър: Бизнесът е отражение на човека, който го притежава, клиентелата също!

03.04.2017

За него самият Видал Сасуун казва, че е "международно признат и уважаван като един от най-талантливите съвременни

Прически-финалисти в The Style Master и All-Star Challenge

Прически-финалисти в The Style Master и All-Star Challenge

28.03.2017

Според регламента на конкурса за дамска прическа The Style Master, всеки участник представя един модел с едно подстригване

Още от категорията Още от категорията

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

Разкошни материи и орнаменти в новата колекция на Христина Ангелова

13.11.2017

Дизайнерът и носител на „Златна Игла“ Христина Ангелова представи пред отбрана аудитория последните си

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

Нов център за пълна естетична промяна без скалпел

26.04.2017

Наскоро в София отвори врати нов естетичен център, който предлага цялостно естетично преобразяване, за кратко

Добави коментар

    Напиши коментар
Име и Фамилия
E-mail
(Няма да се публикува)
Правила за публикуване на коментари

Коментари

Търсене в Новини Търсене в Новини


Разширено търсене

Архив Архив


Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Поставянето на връзки към материалите във VIZZIA.bg е свободно.

Разрешаваме на други сайтове да публикуват материали от портала, ако ползват първите 500 знака, които можете да вземате автоматично чрез RSS, като за целия текст препращате читателите към уеб адреса на статията на нашия сайт.

© 2017, ВИЗЗИА БЪЛГАРИЯ ЕООД Всички права запазени.
VIZZIA.bg е разработен от ABC Design & Communication